Dzisiaj spodziewajcie się pornola xd. Tak w końcu się zebrałam po dłuuugim czasie ;c. Dokończę pisanie na fp i muszę trochu dopisać do tego rozdziału i w końcu go dodam. Jest mi strasznie głupio, że zaniedbywam Was. Ale dużo się u mnie ostatnio dzieje i nie mam czasu ;c. Dobra nie bd się dalej rozpisywała. I tym razem na pewno dodam ;). KC ;**
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz